Od první realitní transakce až k marketingové podpoře developerských projektů.

Jak to bylo a je s realitním marketingem?
4.4.2018
Marketing pro developerské projekty

Marketing pro developerské projekty

V šestnácti letech udělal první realitní transakci a tím si asi předurčil svou realitně-marketingovou cestu. Jak se dostat od realitní kanceláře k marketingu, digitálu až po marketingovou podporu developerských projektů? Jak vnímá realitní trh, marketing v něm a jeho roli při náběru a prodeji nemovitosti? A jak se dělá propagace developerských projektů? Společné téma reality a marketing bude zcela jistě základem našeho rozhovoru.

Co je businesstalk?
Inspirativní příběhy – inspirativní lidé
Co uděláš, když cítíš, že tvůj potenciál je nevyužitý? Najdeš cestu, způsob, jako svůj potenciál využít naplno! A právě proto spouštím tento pořad. Já nejsem moderátor a ani se tak necítím. Proč bych se však nemohl ptát, když mám tolik otázek? BusinessTalk je projekt, který jsem mnoho let nosil v hlavě. Chtěl jsme to dělat LIVE! Jak říká citát od Jima Rohnyho:

If you really want to do something, you’ll find a way. If you don’t, you’ll find an excuse.

Právě proto se do toho pouštím, protože toto jsem chtěl jednoduše zrealizovat. A vy můžete vidět ty lidi, kteří mě osobně inspirují a nebo zase oni inspirují lidi kolem sebe. A hlavně to dělat LIVE!

Někteří již mou video-pozvánku obdrželi.

Těším se na vás při sledování BusinessTalk!

David Rewenda 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *