Marketing developerských projektů

Máte chuť podílet se na prodeji developerských projektů, ale nevíte jak na to? Nevíte jak sestavit efektivní marketingový plán, na který bude developer slyšet? Čím developera zaujmout, aby si vybral jako prodejce Vaši kancelář?

Za dobu mého realitního působení ve Špindlerově Mlýně jsem měl možnost účastnit se prodeje několika developerských projetků a to ve výhradním zastoupení. Jak jsme jako kancelář jednali s developery? Proč jednání vedla k podpisu exkluzivní smlouvy? Na tyto a další otázky Vám odpovím v novém kurzu Marketing developerského projektu.

Cena: 2 500 Kč Koupit školení

Obsah kurzu:

Posouzení projektu a prodejní plán

  • odhad tržní ceny
  • posouzení investičního plánu
  • definice standardů projektu

Smluvní dokumentace

  • základní vstupní data u smlouvy
  • smlouva realitní kancelář > klient > developer

Prezentace projektu

  • offline marketingový mix
    • billboardy
    • plachty
    • direct mailig (pošta)
    • dny otevřených dveří
    • fotky a videa
  • online marketingový mix
    • web projektu
    • sociální sítě
  • měření a vyhodnocení kampaní
  • doporučená média

Referenčních projekty prodané na základě mého marketingové plánu

Luční dům Špindlerův Mlýn
Rezidenční projekt, 42 bytových jednotek

Apartmány Zvon Špindlerův Mlýn
Rezidenční projekt, 15 apartmánových jednotek

Rezidence Na Skále
Špindlerův Mlýn, 8 bytových jednotek

Rezidence Bedřichov
Špindlerův Mlýn, 3 bytové jednotky