Facebook a Instagram jako nástroj při náběru nemovitostí

Jste realitní makléř nebo realitní kancelář? Využíváte sociální sítě při náběru nemovitostí?

Nejlepší realitní obchodníci jsou na sociálních sítích a pracují s nimi ve spojení s offline marketingem. Sociální média poskytují způsob, jak se spojit s místními klienty a zvýšit svůj úspěch při náběru nemovitostí. Sociální sítě Vám pomohou budovat důvěru ve Vašem okolí.

Cena: 1 500 Kč Koupit školení

Osnova kurzu:

Obsah je základ (obsahová strategie)

  • jak vytvářet hezké příspěvky bez grafického studia za pár minut
  • strategie obsahu - nastavení správné strategie pomáhá budovat věrné fanoušky

Facebook

  • úvod do Facebooku pro realitní makléře a kanceláře
  • založení stránky (Fun Page)
  • základy práce se stránkou a možnosti automatizace
  • mobilní aplikace Pages
  • založení Business manageru pro pokročilou správu reklamních kampaní
  • statistiky a měření v Business manageru

Instagram

  • úvod do Instagram a pár tipů na práci v této síti
  • založení firemního profilu
  • jak sbírat followery
  • proč je dobré psát hashtagy
  • statistiky a data